søndag 28. november 2010

GOD FØRSTE SØNDAG I ADVENT, TOUT LE MONDE!

(eller, vent litt. Er det sånn man sier det? Eller er det "gledelig første advent"? Eller kanskje "happy første advent"..?)

hfjd 028

Jeg sitter så klart benket foran bøkene, "flink som jeg er". I dag skal jeg lese hele dagen, for i går las jeg nemlig ingenting (...) og nå har jeg dårlig samvittighet. Til gjengjeld satt jeg på metroen i en halv evighet, så på Glee, og spiste taco og sjokolade hos Ingrid.

Heldigvis har jeg en lesetaktikk; jeg må skrive ferdig notatene fra ett emne før jeg kan åpne facebook og sjekke den (ikke at det er så mye nytt å lese mellom hver gang. Det går vel mest i "leser til eksamen", "snart eksamen", "HJELP!" og lignende).

Også har jeg...
hfjd 024
Mammas hjemmelagde kakemenn!

Og...
hfjd 009
Verdens beste kakao (i en råtøff kopp, non?)!

Nå ble jeg litt irritert, for jeg skulle fortelle hvor mange sider jeg har skrevet, men siden jeg bruker WordPad kan jeg ikke se hvor mange sider det er... Men vi sier det er 20, det virkelig rimelig, non?
hfjd 014

Også plutselig bare...
hfjd 018
Det er jo første søndag i advent - quand même. 

Men jeg trenger flere julesanger; hvilke er deres favoritter?

2 kommentarer:

  1. http://karolinewasmuth.blogg.no/1290975744_frste_sndag_i_advent.html
    Here u go! :D

    SvarSlett
  2. Merci, Karoline, mye bra der! :-D

    SvarSlett